Bedelsiz Mutluluk Mu?

Dün gündüz markete gitmiştim. Ardımdan annesinin arkasından hoplayıp zıplayan kuzu gibi bir minik geliyordu. Annesi raflarda hararetli hararetli bir şeyler arıyordu. Ben kasaya vardığımda yüzündeki endişe yerini umutsuzluğa bırakmıştı. Kendisinin ve yavrusunun elini boş görünce aradığını bulamamıştır diye düşündüm. Tam olarak  kapıdan çıkmaya niyetlenmiştim ki, üstünkörü söylenmiş olan ama beni yol boyunca düşündürten şu cümleyi kadın, kasiyere söyleyiverdi: ” Güzel şeylerin devamı neden gelmez ki?”
Kasiyer önce bir afalladı sonra da ya sözde soru cümlesi  sandığından ya da verecek makûl bir cevap bulamamaktan olsa gerek; biraz bakıştıktan sonra sustu.
Elimde poşet ücreti vermemek:) için kucağımda aldıklarımla dönüş yolunda kendi iç sesime  cevap verdim: ” Bedelini ödemeden güzel şeyler devam etmiyor, şu önceleri bedava olan basit poşet gibi….”

Yorum bırakın