KUGUDUCK’TA NEY!

“Kuguduck”ta Ney?

Yeteneklerinden bir haber, köşede pinekleyen milyonlarca insandan biriydim…Bu kalabalıktan sıyrılmam tam 23 yılıma mâl oldu. Babam olarak gördüğüm iyilik meleği öğretmenimin sayesinde tabiiki.
O benim için derin uykudayken uyandıran naif bir sesti.Büyük bir nimet,uyarılmam için özelikle seçilmiş bir melekti.Başta korkmuş ve yazı yazamam demiştim.Bu korkular kendimi bir çirkin ördektende çaresiz hissettiğim içindi.
Az kalsın unutuyordum büyük bir nedeni dahada ki bence en büyük engel;İnsanların ne diyeceğiydi.Taaki işe girişmem ve o koca yürekli meleğin elini uzatışıyla başlamasına kadar.Ben inatla her küçük pürüzde geri sarıyordum meleğim ve içimdeki başarma arzusu tekrar diyordu.
Neyse ki artık çirkin ördek yavrusu olmadığımı başarılı oldukça özümsedim.
Hepimiz çirkin ördek yavrusuyuz aslında.Bu dönemi kimimiz erken atlatır kimimiz hikayenin sonunda “kuğu”olmanın ayrıcalığını tatmadan hayatını noktalar.Önemli olan başlamaktı.Adımı “Kuguduck” yerine çirkin ördek olsun diye diretsemde iyiki “kugu-duck”yapmış bugün güzel hocam diyorum.
Başarılarım arttıkça şunu demeye başladım:Zoru başarırız.İmkânsız biraz zaman alır.(James Goblin)Bu başarılar başkalarının onayına sunmadığım sadece “ben yapabildim”dediğim şeyler.Emin ol “Sen bir kuğusun bunu farkedebilirsin…”Sayfayı da bu yüzden kurdum.

Sayfam nazarımda bereketli bir sofra.İsteyen buyursun gelsin.Dolabımdaki bilgileri masaya bırakıyorum.Besmelesiz yerseniz orası sizin bileceğiniz iş.
Misafir umduğunu değil bulduğunu yermiş.İstemeyen ya da yemekte kusur arayacak olan varsa;yemek programlarına meze olmak için aday olabilir.
Kalan dostlar istediği kadar bu nimetten yararlanabilir…

KUGUDUCK’TA NEY!

Yorum bırakın